Інформація про курс

Розглянуто основні напрями досліджень з теорії і практики дистанційного навчання в Україні; історію розвитку кореспондентського, відкритого дистанційного та електронного навчання; основні терміни з цієї тематики та їх визначення; підходи до класифікації моделей організації дистанційного навчання, їхніх поколінь і періодів розвитку.

Крім цього, описано стан основних складових частин організації дистанційного навчання в Україні, зокрема, та тенденції їхнього розвитку в Європі і в Північній Америці загалом. Також розглянуто аспекти економіки і маркетингу нової форми навчання.

Посібник призначено для студентів, магістрів, а також аспірантів, викладачів, науковців, тих, які займається дослідженням теорії і практики дистанційного навчання, та організаторів дистанційного навчання.