Віртуальний університет: навчальне середовище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності

Теревені

Світ цікавих фактів

 
Фото Садигова Юлія
Світ цікавих фактів
Садигова Юлія - Wednesday 25 February 2015 3:13 PM
 

Прийнявши капітуляцію, Радянський Союз не підписав мир з Німеччиною, тобто залишився з Німеччиною в стані війни. Війна з Німеччиною була закінчена 21 січня 1955 прийняттям Президією Верховної Ради СРСР відповідного рішення. Проте Днем Перемоги вважається 9 травня - день підписання Акту про беззастережну капітуляцію Німеччини.

Фото Садигова Юлія
НА: Світ цікавих фактів
Садигова Юлія - Wednesday 25 February 2015 3:45 PM
 

Кожен рік Сонце стає легше на 360 мільйонів тонн.

Фото Садигова Юлія
НА: Світ цікавих фактів
Садигова Юлія - Wednesday 25 February 2015 3:48 PM
 

Подібно відбитками пальця, відбиток язика також індивідуальний.

Фото Садигова Юлія
НА: Світ цікавих фактів
Садигова Юлія - Wednesday 25 February 2015 3:49 PM
 

Звичайну книгу стандартного формату в 500 сторінок не можна роздавити, навіть якщо поставити на неї 15 вагонів, навантажених вугіллям.

Фото Садигова Юлія
НА: Світ цікавих фактів
Садигова Юлія - Wednesday 25 February 2015 3:53 PM
 

Шанс дожити до 116 років має одна людина із двох мільйонів.

Фото Садигова Юлія
НА: Світ цікавих фактів
Садигова Юлія - Wednesday 25 February 2015 3:54 PM
 

Вчені приблизно вирахували і оприлюднили такі цікаві факти про людину та її тіло:

- відразу після народження тіло немовляти на 75% складається із води;
- за перші два роки свого життя немовля проповзає приблизно 150 км.;
- швидкість повзучого немовляти досягає 2 км/год.;
- на протязі 10-ти років людина пізнає нове слово кожні дві години;
- до 10-ти років серце здійснить 368 млн., ударів;
- очі здатні розпізнати більше мільйона відтінків;
- більше половини спожитих калорій йдуть на живлення мозку;
- наш мозок здійснює мільйони операцій навіть коли ми відпочиваємо;
- зорова інформації зберігається у задній частині голови, тобто всі предмети і явища ми бачимо мозком, а очі це лише зорове вікно;
- нігті на пальцях рук зростають в 4 рази швидше, ніж на пальцях ніг.
- за життя виростає 28 метрів нігтів на руках;
- людині стає відомо близько 2000 чоловік, 150 з них вона може назвати своїми друзями;
- за життя людина втрачає 19 кг., відмерлої шкіри;
- по стравоходу їжа рухається із швидкістю 4 см./хв.;
- за життя ми проливаємо 65 літрів або близько 1 850000 тис., крапель сліз;
- сльози витікають по шістьох крихітних трубках товщиною в людський волос.
- чверть кісток людського тіла зосереджена в ногах.

Фото Садигова Юлія
НА: Світ цікавих фактів
Садигова Юлія - Thursday 26 February 2015 3:24 PM
 

Під час англо-бурської війни (Південна Африка) в 1899-1902 рр. командир одного з загонів бурів, українець Юрій Будяк, врятував від розстрілу одного молодого англійського журналіста. Згодом останній допоміг Будяку вступити до Оксфордського університету. В 1917 р. Юрій працював в уряді Української Народної Республіки. В 1943 р. Юрій Будяк помер в радянському концтаборі. Англійського журналіста звали Вінстон Черчилль.

Фото Максютинський Олег
НА: Світ цікавих фактів
Максютинський Олег - Thursday 26 February 2015 3:45 PM
 
Історія велосипеда пожежної служби щодо туманна . Тим не менш, є деяка інформація про використання велосипедів у пожежній службі до розвитку моторизованого транспорту.

Різноманітні велосипеди пожежної служби використовувалися в Австралії, Великобританії і Франції з кінця 1800-х років і до початку 1900-х.

У 1905 році компанія Birmingham Small Arms ( BSA) , яка насправді добре відома своїми мотоциклами, ввела в експлуатацію велосипеди пожежної служби . Найімовірніше в Великобританії використання таких велосипедів було обмежено і точно невідомо, скільки їх було вироблено . Тим не менш, рами велосипеда були призначені для розміщення там пожежного рукава, сирени і сокири.

Пожежний велосипед BSA 1905 виробництва

Крім того, є також інформація, що велосипеди в пожежної служби використовувалися і в середині 1900-х років. Пожежна команда Auxiliary Fire Service (AFS) у Великобританії використовувала велосипеди з назвою Mercury, але до цих пір не ясно, для чого саме вони це робили. Деякі з велосипедів все ще можна зустріти навіть сьогодні. Є думка, що люди приїжджали на цих велосипедах до вогнища спалаху, щоб допомогти в придушенні і гасінні вогню підручними засобами. Однак, після 1940-х років, використання велосипедів у пожежній службі припинилося і на зміну прийшли пожежні машини.

Сучасні протипожежні схеми вимагають багато різного устаткування, так що немає нічого дивного в тому, що зараз ніхто не використовує велосипеди в цій справі навіть для того, щоб просто дістатися до місця загоряння.