Структура за темами

  • Науково-педагогічна практика

    Освітньо-наукова програма «Управління проєктами» для підготовки докторів філософії з менеджменту передбачає загальну теоретичну і практичну підготовку в галузі педагогіки вищої школи, яка слугуватиме основою для їхньої подальшої роботи, пов’язаної з викладацькою діяльністю. Вивчення цієї дисципліни формує професійно-педагогічний потенціал майбутнього науково-педагогічного працівника. Особливу увагу приділено методологічним основам педагогічної діяльності у вищих непедагогічних закладах освіти. Це зумовлено тим, що майбутній викладач має добре знати закони розвитку особистості та колективу, прояви цих законів у людей різних вікових груп. Крім того, викладацька діяльність неможлива без знань індивідуально-психологічних ознак особистості, вмінь здійснювати на цій основі індивідуальний підхід до кожного здобувача освіти.

    Глибокі знання особливостей педагогічного процесу підвищать ефективність передавання знань із конкретної предметної галузі. У програму ввійшли теми, що стосуються як загальнотеоретичних проблем педагогіки (без засвоєння яких не можна сформувати уявлення про навчання у вищій школі), так і питання безпосередньо пов’язані з організацією освітнього процесу в сучасному ЗВО.

    «Педагогіка вищої школи» як навчальна дисципліна покликана науково обґрунтовувати зміни, що відбуваються у вищій освіті. Сприяти управлінню розвитком і професійним становленням майбутніх фахівців, забезпечення всебічного, гармонійного розвитку здобувачів освіти на засадах поєднання професійної підготовки та основ наукової педагогіки.

    Обсяг навчальної дисципліни: 90 год. / 3,0 кредити ECTS (16 год. лекцій, 16 год. семінарів, 58 год. самостійної роботи).

    Мета курсу  – сприяти активному запровадженню педагогічних знань в освітній процес сучасного ЗВО, сформувати комплекс компетентностей із кваліфікації «викладач вищого навчального закладу», розвинути педагогічне мислення та сприяти виробленню  активної професійно-педагогічної позиції.

    Основні завдання курсу :

    -       ознайомити здобувачів освіти із системою категорій педагогіки вищої школи;

    -       викласти теоретичні і методологічні основи педагогіки вищої школи;

    -       дати уявлення про сучасний стан розвитку вищої освіти в Україні та за рубежем;

    -       розкрити педагогічні закономірності та принципи формування особистості майбутніх фахівців у закладі вищої освіти;

    -       ознайомити майбутніх докторів філософії зі змістом, формами і методами навчання, розвитку і виховання у закладі вищої освіти;

    -       забезпечити оволодіння основами знань професійно-педагогічної діяльності, інноваційними технологіями організації пізнавальної діяльності здобувачів освіти; сприяти розвитку педагогічної компетентності;

    -       ознайомити здобувачів освіти з умовами, чинниками оптимального розвитку освітнього процесу, його організації та результативності;

    -       застосування теоретичних основ педагогіки вищої школи у практичній професійній діяльності.

    Ментор: професор кафедри права та менеджменту у сфері цивільного захисту ЗАЧКО Олег Богданович



  • Секція 1

  • Оцінювання курсу

    Шановні здобувачі !

    В даному розділі ви матимете змогу оцінити якість вивченого курсу. Для цього необхідно дати відповідь на декілька тестових питань. Вся інформація є конфіденційною і використовується з метою удосконалення освітнього процесу.

    Оцінка курсу здійснюється за дванадцятибальною шкалою:

    10-12 балів – якість проявляється завжди;

    7-9 балів – якість проявляється часто;

    4-6 балів – якість проявляється на рівні 50%;

    1-3 бали – якість проявляється рідко;

    0 балів – якість відсутня.