До головного змісту
Оцінка якості навчання (лекції)
Продовжити
На початку семестру викладач ознайомив студентів з навчальною програмою, метою курсу, вимогами до контрольних занять та умовами складання іспиту
(0 - 12)
Викладач дотримувався представленої на початку семестру програми курсу, вимог до контрольних занять
(0 - 12)
Курс був логічно і системно побудований
(0 - 12)
Викладає матеріал зрозуміло, доступно, роз’яснює складні питання, виділяє головні моменти, зберігає логічну послідовність у викладанні
(0 - 12)
Уміє викликати і підтримати зацікавленість аудиторії, слідкує за реакцією аудиторії, ставить запитання, спонукає до дискусії, вміє зняти напруження і втому аудиторії
(0 - 12)
На лекціях приділяє достатньо часу для дискусій та запитань студентів щодо змісту навчального матеріалу
(0 - 12)
Викладач проводив консультації, якщо в цьому була потреба
(0 - 12)
Демонструє культуру мови, чіткість дикції, нормальний темп викладення матеріалу
(0 - 12)
Орієнтує на матеріал, який використовується у майбутній професіональній діяльності
(0 - 12)
Проявляє творчий підхід і зацікавленість до своєї справи
(0 - 12)
Викладач подає добрий приклад дотримання високих стандартів фахової підготовки
(0 - 12)
Приваблює до себе високою ерудицією, манерою поведінки, зовнішнім виглядом
(0 - 12)
Доброзичливий, має почуття гумору, уміє володіти собою
(0 - 12)
Проводить заняття згідно з розкладом, розпочинає і закінчує заняття вчасно
(0 - 12)
Чи об’єктивний викладач в оцінці знань студентів?
(0 - 12)
Продовжити