До головного змісту
Оцінка якості навчання (лабораторні роботи)
Продовжити
На початку семестру викладач ознайомив студентів з навчальною програмою, метою курсу, вимогами до контрольних занять
(0 - 12)
Викладач дотримувався представленої на початку семестру програми курсу, вимог до контрольних занять
(0 - 12)
Курс був логічно і системно побудований
(0 - 12)
Викладач зрозуміло та доступно подавав матеріал практичних занять
(0 - 12)
Викладач завжди чітко формулює мету й завдання заняття
(0 - 15)
Викладач давав корисні коментарі на письмові роботи та усні виступи, аналізував їхні сильні та слабкі сторони
(0 - 15)
Семінарські заняття проводить активно, цікаво, веде дискусію, обговорення, використовує сучасне обладнання
(0 - 15)
Забезпечує зв'язок та послідовність з лектором
(0 - 15)
Орієнтує на матеріал, який використовується у майбутній професіональній діяльності
(0 - 15)
На семінарських заняттях охоплює увагою всю групу (взвод)
(0 - 15)
Заздалегідь забезпечує навчально-методичними матеріалами
(0 - 15)
Проявляє доброзичливість і тактовність у ставленні до студентів /курсантів, терпіння, зацікавленість в успіхах студентів/курсантів, має почуття гумору
(0 - 15)
Проводить заняття згідно з розкладом, розпочинає і закінчує заняття вчасно
(0 - 15)
Дотримується вимогливості і об'єктивності в оцінці студентів/курсантів
(0 - 15)
Викладач робив усе від нього залежне, щоб студенти могли опанувати предмет
(0 - 15)
Продовжити