Інтернет-компанія Google планує запропонувати підприємствам малого та середнього бізнесу устаткування і програмне забезпечення для мереж Wi-Fi з істотними знижками в обмін на можливість збору інформації про користувачів, які підключаються.
Про це повідомляє техноблог The Information з посиланням на документи, які опинилися в його розпорядженні.
В рамках проекту Google надасть обладнання для мереж Wi-Fi комерційного класу і «хмари» для управління мережею. Запланована вартість послуг не уточнюється. Пропозиція орієнтована на мільйони невеликих бізнес-організацій - наприклад, ресторани, платні клініки, спортивні клуби, магазини і так далі.
В обмін Google зажадає від клієнтів цих закладів вводити дані своїх Google-акаунтів, щоб підключитися до мережі. Таким чином, Google зможе збирати більше інформації про користувачів для більш ефективного таргетингу реклами. Крім того, Google має намір ділитися частиною даних з власниками бізнесу, щоб ті могли більше дізнатися про звички своїх клієнтів.
В рамках проекту Google надасть обладнання для мереж Wi-Fi комерційного класу і «хмари» для управління мережею. Запланована вартість послуг не уточнюється. Пропозиція орієнтована на мільйони невеликих бізнес-організацій - наприклад, ресторани, платні клініки, спортивні клуби, магазини і так далі.
В обмін Google зажадає від клієнтів цих закладів вводити дані своїх Google-акаунтів, щоб підключитися до мережі. Таким чином, Google зможе збирати більше інформації про користувачів для більш ефективного таргетингу реклами. Крім того, Google має намір ділитися частиною даних з власниками бізнесу, щоб ті могли більше дізнатися про звички своїх клієнтів.
Запуск продукту може відбутися вже цього літа, пише видання. В яких країнах буде доступнао пропозиція, не уточнюється.
Минулого року схожий проект почали компанії Cisco і соцмережа Facebook. Вони пропонують готелям, рітейлерам, ресторанам та іншим бізнес-організаціям забезпечити їхніх відвідувачів безкоштовним бездротовим інтернетом за допомогою Wi-Fi в обмін на геолокаційні позначки (чекіни) на Facebook.
Нагадаємо, лондонський ресторан компанії Birds Eye з метою зробити собі рекламу в соціальних мережах пропонує своїм клієнтам розплатиться за їжу публікацією знімка в Instagram.
Джерело: korrespondent.net