Компанії в усьому світі готові на 50% і більше збільшити ІТ-витрати на мобільні проекти за два роки. І незважаючи на проблеми в галузі безпеки та інтеграції, при цьому виникають великі можливості для бізнесу.
На замовлення Oracle компанії CIO Strategic Marketing Services і Triangle Publishing Services провели міжнародне дослідження "The Connected Enterprise: Keeping Pace with Mobile Development" ("Сучасне підприємство: Йти в ногу з розвитком мобільних технологій»). У звіті говориться, що підприємства сьогодні не просто прагнуть до мобільності. Очікується, що масштаби розробки та розгортання мобільних додатків і пристроїв, а також інвестиції в їх підтримку різко зростуть в найближчі кілька років. Крім того, результати дослідження свідчать про зростаючий занепокоєнні ІТ-керівників, пов'язаному з безпекою і інтеграцією мобільних рішень з внутрішніми бізнес-системами.
Лавиноподібне зростання числа мобільних пристроїв, підключених до корпоративних систем, не має собі рівних в порівнянні з будь-який інший технологією. Підприємства стикаються з подвійними труднощами, коли справа доходить до масштабних мобільних проектів: з одного боку, вони повинні підтримувати внутрішніх користувачів для підвищення їх ефективності, а з іншого - обслуговувати зовнішніх клієнтів для поліпшення взаємодії з ними. В результаті, підприємства щосили намагаються йти в ногу зі стрімким розвитком мобільних додатків, як клієнтських, так і серверних. Але навіть зараз, коли розробка мобільних додатків стала частиною корпоративної діяльності, цей процес продовжує швидко еволюціонувати.
Дослідження визначило ряд технологічних чинників, що мають вирішальне значення для успіху, а також напрями, на яких мобільні ініціативи можуть забезпечити найбільші вигоди для бізнесу - сьогодні і в майбутньому.
Однак, незважаючи на те, що результати дослідження показали велике прагнення підприємств до мобільності, вони також виявили відсутність єдиної думки про підходи й методи розробки і розгортання мобільних додатків - як в різних галузях, так і в різних регіонах світу. Дослідження також встановило, що внутрішня розробка власних мобільних додатків на підприємстві є сьогодні кращим підходом.
Дослідження здійснювалося у формі опитування керівників технологічних напрямів підприємств по всьому світу. В опитуванні взяли участь 414 респондентів, в числі яких були ІТ-директора, технічні директори, старші віце-президенти або віце-президенти, директори або менеджери ІТ-служб і провідні ІТ-спеціалісти.
«Мобільні технології присутні повсюдно, проте, поки лише 10% * організацій стали мобільними в масштабі підприємства. І цей фактор набуває сьогодні все більшого значення. Результати цього дослідження обнадіюють тим, що організації бачать потенціал і великі переваги стратегічного вибору на користь мобільності. Вони усвідомлюють, що мобільні додатки відкривають нові можливості для розвитку та підтримування взаємин з клієнтами, - підкреслив Сухас Уліяр (Suhas Uliyar), віце-президент Oracle по мобільного стратегії та розвитку продуктів (Mobile Strategy & Product Management). - Мобільні рішення Oracle дозволяють організаціям розробляти, підключати до корпоративних систем і забезпечувати безпеку своїх власних мобільних додатків. Наша комплексна мобільна стратегія спрощує реалізацію сучасного мобільного підприємства для будь-якої організації ».
Безпека і раніше є головною проблемою широкого впровадження мобільних технологій на підприємствах, і додатково посилює цю проблему популярна концепція BYOD (Bring Your Own Device - використання співробітниками власних пристроїв для виконання робочих завдань). 93% респондентів висловили стурбованість з приводу потенційної можливості втрати даних та інших загроз безпеці, пов'язаних з мобільними пристроями, назвавши BYOD в якості основного фактора цього неспокою. Організації, здебільшого, схиляються до централізованого управлінню, а не покладаються в питаннях безпеки на користувачів. У найближчі два роки, за словами респондентів, їх організації будуть більш широко застосовувати шифрування даних на пристроях (на 10% більше, ніж сьогодні), централізоване оновлення ПЗ, пошук і усунення неполадок (на 11% більше, ніж сьогодні), дистанційне видалення даних (на 11% більше, ніж сьогодні) і блокування функцій (на 18% більше, ніж сьогодні).
Як показало опитування, при тому що ІТ-персонал витрачає 29% свого часу на розробку клієнтських мобільних додатків, більш 70% цього часу йде на інтеграцію, забезпечення безпеки, тестування якості та проектні роботи.
Мобільні додатки постійно змінюються. Згідно з результатами опитування, 35% середніх і великих підприємств оновлюють портфоліо додатків щомісяця, а ще 34% організацій оновлюють додатки щоквартально. Як вважають понад чотири п'ятих респондентів (82%), ці темпи оновлень будуть рости протягом найближчих двох років.
Сьогодні в США середні витрати корпоративного ІТ-департаменту на підтримку одного пристрою становлять 157 доларів в розрахунку на одного працівника. Протягом наступних двох років ця цифра, як очікується, збільшиться до 242 доларів (зростання 54%).
Організації з точки зору мобільного взаємодії більшою мірою орієнтовані на зовнішніх клієнтів (34% респондентів), ніж на співробітників (27%), керівників (24%) і постачальників (15%). Цей фокус на зовнішніх клієнтів, як очікується, в майбутньому буде зростати.
Респонденти повідомляють, що 44% додатків їх корпоративного портфоліо розроблені в їх організації.
75% респондентів заявили, що наявність хмари / гібридного хмари є «важливим» або «дуже важливим» умовою для розгортання мобільних додатків. Хмарні технології включають PaaS-рішення («надання платформи як послуги») і хмарну платформу корпоративних мобільних додатків.
84% респондентів вважають департамент продажів та маркетингу, а також клієнтів двома основними зацікавленими сторонами, які сьогодні мають найбільший вплив на розвиток корпоративних мобільних додатків. Наступним в цьому рейтингу зацікавлених сторін респонденти визначили ІТ-департамент (82% респондентів).
Підприємства готові збільшити витрати на мобільні проекти
Napisane przez: Deleted user ( )
Number of replies: 0