Лічильник відвідувань

Форма додатку 11
 
 
Список
наукових та навчально-методичних праць

Шуневича Богдана Івановича

за 2011 р.

 

№ з/п

Назва

Характер роботи

Вихідні дані

Обсяг

Співавтори

1

2

3

4

5

6

І. Наукові роботи

 

1.                    

Структура і навчальні матеріали дистанційного курсу з англійської мови для першокурсників нефілологічних спеціальностей

Друк.

Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2011. – № 1. – С. 26-33. Фахове видання

 

8

 

2.                    

Дистанційний курс «Теорія і практика перекладу»:

його основні компоненти і зміст навчальних матеріалів

Друк.

Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Актуальні проблеми філології та американські студії”, м. Київ, 6-8 квітня 2011 р. – Київ: Вид-во НАУ, 2011. – С. 265-269.

5

Голтвян В.

3.                    

Стан і перспективи розроблення дистанційних курсів з іноземних мов для студентів економічних спеціальностей в Україні

Друк.

Проблеми та перспективи лінгвістичних досліджень в умовах глобалізаційних процесів: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Тернопіль, 7-8 квітня 2011 року, ТНЕУ. – Тернопіль: Економічна думка, 2011. – С. 246-248.

3

 

4.                    

Перспективи підготовки майбутніх вчителів до впровадження нових технологій у навчанні іноземних мов

Друк.

Наукові записки. – Випуск 96 (2). – Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2-х ч. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – С. 350-354. Фахове видання.

5

 

5.                    

Досвід впровадження дистанційних курсів з іноземних мов в європейських і північно-американських навчальних закладах

Друк.

Гуманітарні аспекти формування особистості: Збірник статей V Всеукраїнської наукової конференції, м. Львів, 28 квітня 2011 р. – Львів: ЛДУ БЖД, 2011. – С. 183-191.

9

 

6.                    

Проблеми укладання українсько-англійського словника пожежно-технічних термінів та шляхи їх вирішення

Друк.

Мова. Культура. Комунікація: Семіосфера у динаміці: Матеріали ІІ-ї Міжнародної наукової конференції, м. Чернігів, 28 квітня 2011 р. – Чернігів: ЧНПУ. - С. 154-156

3

 

7.                    

Лабораторія комбінованого навчання іноземних мов: основні завдання і напрями діяльності

Друк.

Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – Ч. І. 2011. - № 12 (223). – С. 61-69. Фахове видання.

9

 

8.                    

Зміст і модель дистанційного курсу «Теорія і практика перекладу»

Друк.

Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – Ч. І. 2011. - № 13 (224). – С. 105-111. Фахове видання.

7

Голтвян В.

9.                    

Стан військової мовної підготовки у вищих навчальних закладах України

Друк.

Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. – 2011. – № 10. – Вип. 2. – С. 105-108. Фахове видання.

4

 

10.                

Додаткові навчальні матеріали для підготовки перекладачів військової і технічної літератури

Друк.

Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки. – Вип. 26.Кам’янець-Подільський: ТТ «Медобори - 2006», 2011. С. 386-388.  Фахове видання.

3

 

11.                

Тематика навчальних матеріалів і програмного забезпечення дистанційного курсу «Теорія і практика перекладу»

Друк.

Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції: в 2 томах (Луганськ, 7-9 квітня 2011 р. – Луганськ: Вид-во «Фенікс», 2011. Т. 2. – С. 117-119.

3

Голтвян В.

12.                

Переваги і недоліки тестування знань студентів за допомогою вітчизняного і зарубіжного віртуальних навчальних середовищ

Друк.

Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов: Тези доповідей 5-ої Всеукраїнської наукової конференції, м. Тернопіль, 19-20 травня 2011 р. – Тернопіль: ТНЕУ,  2011. – С. 73-75.

 

3

 

13.                

Лабораторія комбінованого навчання іноземних мов: основні завдання і напрями діяльності

Друк.

Сучасні тенденції в комп’ютеризованому навчанні іноземних мов: Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції, м. Луганськ, 15-16 квітня 2011р.: Зб. наук.праць - Луганськ : Вид-во“Ноулідж”, 2011. - № 6. - С. 394―401.

8

 

14.                

З досвіду комбінованого викладання англійської мови на базі дистанційного курсу для магістрів

Друк.

 Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. - К.: Університет "Україна", 2011. - Вип. 22. - С. 114 - 123. Фахове видання.

10

 

15.                

Навчальні матеріали для дисципліни

«Теоретичні основи дистанційного навчання»

Друк.

Стратегія якості в промисловості і освіті: Збірник матеріалів VІІ Міжнародної конференції (в 3 томах), м. Варна (Болгарія), 3-10 червня 2011 р. –  Варна, 2011. Т. 2. – С. 564-566.

3

Дідух Л., Довбуш О.

16.                

Зміст і завдання лекційних матеріалів для розробників дистанційних курсів

Друк.

Збірник наукових праць. – Х.: «Міськдрук», 2011. С. 189-194. 

6

 

17.                

Альтернативні шляхи підвищення кваліфікації викладачів іноземної мови

Друк.

Навчання англомовної академічної комунікації в Україні та у світі: проблеми і перспективи: ІІ Міжнародна науково-методична конференція, 18-19 листопада 2011 р., Львів: Вид. центр ЛНУ, 2011. - С. 141-142

2

 

18.                

Результати науково-методичного напряму роботи лабораторії комбінованого навчання

Друк.

Дискурсні стратегії лінгвістики ХХІ століття: Збірник матеріалів конференції / Укл. А.І. Раду. – Львів: Вид-во ЛНУ, 2011. - С. 232-233.

2

 

19.               С

Нові напрями роботи лабораторії комбінованого навчання

Друк.

Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Зб. наук. статей  / За заг. ред. І.Ю.Сковронської. – Львів: ЛьвДУВС, 2011. – 153-159c.

7

 

20.                

Дистанційне і комбіноване навчання у вищих військових навчальних закладах України

Друк.

Військова освіта та наука: сьогодення та майбутнє: Тези доповідей VII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 24-25 листопада 2011 р. -  К.: ВІКНУ, 2011. – С. 158.

1

 

21.                

Перспективи впровадження комбінованого навчання у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності

Друк.

Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності / У 2 частинах. – Львів: Вид-во ЛДУ БЖД. – Ч. ІІ. 2010. – № 4. – С. 279-285. Фахове видання.

7

 

22.                

Комбіноване навчання у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності

 Аудіо- і відео запис

Доповідь на Вебінарі конференції «Дистанційна освіта України», 26 травня 2011 р. – Режим доступу:  http://community.khadi.kharkov.ua/elearning2011/index.php/vebinarykonf. - Назва з екрану, 2011.