1.1.5 Сучасні освітні технології у вищій школі
Структура за темами
-
СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Освітньо-наукова програма «Управління проєктами» для підготовки докторів філософії з Менеджменту передбачає загальну теоретичну і практичну підготовку в галузі педагогіки вищої школи, яка слугуватиме основою для їхньої подальшої роботи, пов’язаної з викладацькою діяльністю. Вивчення цієї дисципліни формує професійно-педагогічний потенціал майбутнього науково-педагогічного працівника. Особливу увагу приділено методологічним основам педагогічної діяльності у вищих непедагогічних закладах освіти. Це зумовлено тим, що майбутній викладач має добре знати закони розвитку особистості та колективу, прояви цих законів у людей різних вікових груп. Крім того, викладацька діяльність неможлива без знань індивідуально-психологічних ознак особистості, вмінь здійснювати на цій основі індивідуальний підхід до кожного здобувача освіти.
Глибокі знання особливостей педагогічного процесу підвищать ефективність передавання знань із конкретної предметної галузі. У програму ввійшли теми, що стосуються як загальнотеоретичних проблем педагогіки (без засвоєння яких не можна сформувати уявлення про навчання у вищій школі), так і питання безпосередньо пов’язані з організацією освітнього процесу в сучасному ЗВО.
«Сучасні освітні технології у вищій школі» як навчальна дисципліна покликана науково обґрунтовувати зміни, що відбуваються у вищій освіті, у тому числі пов’язані з уведенням у дію нового Закону України «Про вищу освіту» (2014), сприяти управлінню розвитком і професійним становленням майбутніх фахівців, забезпечення всебічного, гармонійного розвитку здобувачів освіти на засадах поєднання професійної підготовки та основ наукової педагогіки.
Мета курсу – є сприяння активному запровадженню психолого-педагогічних знань в освітній процес сучасного ЗВО, формування комплексу відповідних педагогічних компетентностей, розвивати педагогічне мислення та сприяти виробленню у здобувачів освіти активної професійно-педагогічної позиції.
Обсяг дисципліни:
3 кредити/90 академічних годин, з них: лекцій 16 годин, семінарських занять 16 годин, самостійної роботи 58 годин.
Форми навчання
лекції, семінарські заняття, консультації, самoстійна робота
Форми контролю
поточний контроль:
- тестування;
- усне
опитування,
- індивідуального завдання (есе).
- підсумковий
контроль:
- іспит.
до підсумкового контролю допускаються здобувачі, які відпрацювали не менше 50 % пропусків і мають належний рівень поточної успішності – виконали тести в середовищі «Віртуальний університет» (оцінка «задовільно» та вище).
Викладач
Руденко Лариса Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри практичної психології та педагогіки
- тестування;